דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו המיתוס שרוצות לשמר חברות קידום האתרים, או: כיצד לקבל מבול פניות מהאינטרנט של לקוחות אפשריים תוך שבועיים בלבד? 

מאת    [ 19/07/2014 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2131 פעמים ]

מהי המשמעות של להיות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל?

על המשמעות של להיות באחד מהמקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל מיותר כבר להכביד מילים. לא פחות מיותר מכך זה להזכיר שמרבית ההקלקות של גולשים המחפשים בגוגל עסק שיביא "מזור לכאבם" הינן על תוצאות החיפוש הראשונות בדף הראשון. בקיצור: "אם אתה לא שם- אתה לא קיים!"

2374 חברות רשומות לקידום אתרים יש בישראל, לא פחות! וכיוון שהתחרות עצומה, הפיתויים עצומים וההבטחות לא פחות מכך, בעלי עסקים מתקשים לבחור מתוך "הים" הזה חברת קידום אתרים שתהא אמינה ו"תספק את הסחורה" של השגת מקומות ראשונים במנוע גוגל בתקופה קצרה, כדי להתחיל לקבל פניות נכנסות רבות של לקוחות מתעניינים העסק שלהם.

מהו המיתוס שרוצות לשמר חברות קידום האתרים?

כאן אנו מגיעים למיתוס שהצליחו ליצור חברות לקידום אתרים והוא שיש צורך בתקופה ארוכה מאד, במינימום: חצי שנה, כדי להשיג מקומות ריאליים בתוצאות החיפוש ברשת. ניתן להבין את המניע של חברות קידום אלו: השגת מרחב פעולה ו"שקט תעשייתי" מהלקוחות שמצפים לתוצאות חיוביות רק אחרי תקופה מינימלית של חצי שנה, וכן כמובן מניע מסחרי: "קשירת" הלקוח בהתקשרות מסחרית ובהסכם תשלומים של לפחות חצי שנה, מה רע?

אז אתם מוכנים? בואו נשבור אחת ולתמיד את המיתוס הזה!  נכון מאד שלקדם מונח של "עורך דין" או: "מטבחים במרכז" ייקח אכן לפחות חצי שנה לקדם, כיוון שהתחרות על מונחי חיפוש אלו הנו עצום, אולם מדוע לקדם מונחים כלליים אלו? לעסקים אלו חשובים אפילו יותר ממונחי חיפוש כלליים אלו קידום של "מונחי זנב" ספציפיים יותר, שגם יביאו לפנייה של גולשים שהנם לקוחות "מדויקים" וחשובים יותר לעסק, וגם ניתן יהיה להשיג זאת בתקופה קצרה ביותר (כן, אפילו תוך שבוע שבועיים!), וזה אומר כמובן: חיסכון עצום הן בזמן, והן בכסף עבור אותם העסקים.

אני מניח שהמשפטים האחרונים היו קצת לא נהירים מספיק, ולכן אדגים זאת ע"י אותן שתי דוגמאות של אותו עורך הדין מהפיסקה הקודמת.

עורך הדין שלנו ממוקם במודיעין ומתמחה בדיני משפחה. סביר להניח שגולשת המחפשת עורך דין לענייני משפחה במודיעין תקליד: "עורך דין לענייני משפחה במודיעין" בגוגל. זוהי בדיוק הגולשת שאותה צריך עורך הדין שלנו, היא יכולה להיות לקוחה נפלאה עבורו. קידום מונח "זנב" כזה ניתן לקדמו בתוך תקופה קצרצרה מכיוון שסביר להניח שאין תחרות רבה עליו (כן, כן גם תוך שבועיים..), וגם יהיה קל לקדם מונח כמו: "עורך דין לגירושין במרכז" וכך הלאה.

אז איך בת'כלס עושים זאת? איך משיגים לקוחות חדשים מהרשת תוך כשבועיים?

בחרו במקדם אתרים שיודע לאפיין במהירות את האתר שלכם, לבצע "מחקר מילים" (שזה אומר בעצם בדיקת מהם מונחי החיפוש החשובים ביותר לעסק הספציפי) מדויק, ולכתוב לכם מלל וכמה מאמרים להכנסה לאתר שלכם, לאור "מחקר המילים" שהוא ביצע יחד עמכם. לאחר מכן מאמרים אלו יופצו גם מחוץ לאתרכם באתרים ספציפיים למטרה זו (כמו: אתר "מאמרים"), ותוך תקופה קצרה ביותר כאמור ניתן להתחיל ליהנות מפניות רבות של לקוחות אפשריים לעסק, וכמובן כפועל יוצא מכך: מהשגת לקוחות חדשים לעסק ומכירות. בהצלחה!

 

יאיר אבני, MBA בעלים של "מחוץ לקופסה" - שירותי שיווק ביצועיים לעסקים קטנים ובינוניים: *ליווי עסקי וייעוץ שיווקי * שירותי טלמיטינג - תיאום פגישות לעסקים, קידום אתרים אורגני וכתיבה שיווקית מניבה.


לקבלת מדריך בחינם- איך לקדם מכירות ורווחים בעסק שלכם בחינם- לחצו על הקישור והירשמו כעת בתחתית הדף:http://www.box87.co.il/he/    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב